زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار پراید در محور دامغان-سمنان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان‌باختن و مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگونی یک خودروی پراید در حوالی شهرستان دامغان خبر داد.
17 فروردین 1401
شناسه : 85572
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85572
318+
بالا
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان‌باختن و مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگونی یک خودروی پراید در حوالی شهرستان دامغان خبر داد.

حادثه 24 -  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان‌باختن و مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگونی یک خودروی پراید در حوالی شهرستان دامغان خبر داد.

محمود یحیایی از اعزام تیم های امدادی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه در این سانحه یک نفر در صحنه حادثه جان باخته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اعزام مصدومان حادثه افزود: چهار سرنشین دیگر این خودرو مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه امروز ۱۷ فروردین رخ داده تصریح کرد: این حادثه واژگونی در محور سمنان به دامغان و در ۵۰ کیلومتری دامغان رخ داده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان با تجلیل از نیروهای امدادی و عوامل رژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: امدادگران بلافاصله بعد از تماس و اطلاع از وقوع حادثه به محل سانحه اعزام شدند.

به دلیل کویری بودن و طولانی بودن محورهای سمنان، واژگونی، پربسامدترین سانحه جاده ای در این استان است.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر