زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر و کشف قریب به ۱۰ کیلوگرم تریاک از آنها در این شهرستان خبر داد.
15 فروردین 1401
شناسه : 85492
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85492
288+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر و کشف قریب به ۱۰ کیلوگرم تریاک از آنها در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر و کشف قریب به ۱۰ کیلوگرم تریاک از آنها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «اکبر شفیعی»  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران یگان امداد روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که فردی با همکاری برادر و همسرش به صورت خانوادگی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت میکند، لذا بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رصد انجام شده مشخص شد که متهمان یک محموله موادمخدر را خریداری و قصد انتقال آن را به مخفیگاه خود در داخل شهرستان اردکان را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله تیمی از مأموران یگان امداد به مخفیگاه متهمان اعزام و با انجام عملیاتی هدفمند، متهمان را در حین ورود به مخفیگاه دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۹ کیلو و ۴۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به همراه مواد مکشوفه به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس اردکان با تلاش شبانه روزی سعی در پیشگیری از ورود مواد مخدر به شهرستان را دارد.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر