زمان مطالعه: 1 دقیقه

کارکنان انتظامی گچساران کیف 4 میلیاردی را به صاحبش بازگرداندند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.
15 فروردین 1401
شناسه : 85480
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85480
268+
بالا
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: دو تن از کارکنان معاونت بازرسی شهرستان گچساران، در روز پنجشنبه یازدهم فروردین ساعت ۱۰ صبح در حین گشت زنی و سرکشی از یگان‌های انتظامی در یکی از پارک‌های شهر که تعداد زیادی از مسافران نوروزی در آن در حال استراحت و تفریح بودند یک عدد کیف که حاوی مقدار زیادی طلاجات، ساعت طلا، چندین کارت بانکی، مدارک هویتی و وجه نقد بود را پیدا کرده و به یگان انتظامی دلالت دادند.

وی بیان داشت: مأموران با پیگیری از طریق مدارک هویتی موفق به شناسایی مالک کیف و صاحب اموال کشف شده گردیده و پس از اطمینان، کیف و اموال کشف شده را به صورت صحیح و کامل به صاحب آن تحویل دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه ارزش اموال پیداشده بالغ بر ۴ میلیارد ریال طلاجات و ۲۴ میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد بوده است بیان داشت: نیروی انتظامی امین مردم است و ضمن تشکر از مأموران کاشف و درستکار از مردم خواست در حفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری نمایند و از حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیا قیمتی خودداری کنند.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر