زمان مطالعه: 1 دقیقه

اقدام عجیب پدر و مادری در رودسر/ آنها می خواستند فرزندشان را در رودخانه بیاندازند

پلیس گیلان کودکی ۱۵ ماهه را از خطر مرگ نجات داد.
08 فروردین 1401
شناسه : 85407
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85407
885+
بالا
پلیس گیلان کودکی ۱۵ ماهه را از خطر مرگ نجات داد.

حادثه 24 -  پلیس گیلان کودکی ۱۵ ماهه را از خطر مرگ نجات داد.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: پدر و مادر کودک ۱۵ ماهه‌ای که قصد داشتند فرزندشان را به داخل رودخانه بیاندازند با اقدام به موقع پلیس دستگیر و این کودک از مرگ نجات یافت.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه پدر و مادر کودکی بر روی پل شرقی رودسر قصد دارند کودک خود را به داخل آب بیاندازند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به بی توجهی پدر و مادر کودک ۱۵ ماهه به مشاوره‌های پلیس افزود: پدر ۳۷ ساله این کودک پس از مشاهده پلیس به ماموران حمله‌ور شد که با اقدام نیرو‌های پلیس دستگیر و کودک از دست آن‌ها نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پدر و مادر این کودک به علت مصرف موادمخدر حالت طبیعی نداشتند تصریح کرد: با هماهنگی قضائی کودک ۱۵ ماهه تا تعیین تکلیف پرونده به بهزیستی گیلان تحویل داده شد و والدین معتاد این کودک نیز به مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه استحکام‌بخشی بنیان خانواده، توسعه و کیفی‌سازی کار‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه مبارزه با اعتیاد به موادمخدر اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهاد‌های مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را نیز دو چندان می‌سازد.

وی نقش مشاوره در کاهش مشکلات خانوادگی را بسیار مؤثر قلمداد کرد و افزود: سامانه تلفنی پلیس پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰ همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به شهروندان هستند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر