زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان شرارت های خیابانی مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت و درگیری خیابانی در مشهد خبر داد.
07 فروردین 1401
شناسه : 85387
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85387
718+
بالا
جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت و درگیری خیابانی در مشهد خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت و درگیری خیابانی در مشهد خبر داد.

سردار ابراهیم قربان زاده در این خصوص اظهار کرد: در اجرای تمهیدات ویژه انتظامی نوروزی پلیس مشهد، سرکلانتری غرب فرماندهی انتظامی این کلان شهر وارد عمل شد و در این عملیات گسترده ۱۸ متهم پرونده‌های شرارت، درگیری خیابانی و تحت تعقیب را در محدوده آبکوه، پیروزی ، الهیه و دیگر مناطق مشهد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی افزود: همچنین در راستای برقراری نظم و امنیت شایسته شهر مشهد به ۱۲ نفر از افراد سابقه‌دار نیز راهنمایی و تذکر لازم مبنی بر این که نظارت لازم بر رفتارو اعمال آنها وجود دارد، داده شده است.

جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی اضافه کرد: تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد.

همچنین سرهنگ هادی عبداللهی، سرکلانتر غرب پلیس مشهد، در این خصوص گفت: تیم‌های تجسس کلانتری ۷ تیر مشهد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی که همزمان با تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گرفته است ۲ عامل سرقت‌های خشن را شناسایی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی آنان را دستگیر کردند.

به گزارش نیروی انتظامی خراسان رضوی، وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به ۹فقره زورگیری با موتورسیکلت پلاک مخدوش اعتراف کرده‌اند و تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر