زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات پیرمرد شیرازی از میان شعله‌های آتش

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از مهار آتش سوزی یک منزل و نجات پیرمردی گرفتار در میان شعله‌های آتش و دود به همت آتش‌نشانان خبر داد.
27 اسفند 1400
شناسه : 85339
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85339
230+
بالا
رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از مهار آتش سوزی یک منزل و نجات پیرمردی گرفتار در میان شعله‌های آتش و دود به همت آتش‌نشانان خبر داد.

حادثه 24 -  رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از مهار آتش سوزی یک منزل و نجات پیرمردی گرفتار در میان شعله‌های آتش و دود به همت آتش‌نشانان خبر داد.

محمد هادی قانع، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از طبقه دوم منزلی مسکونی در خیابان کارگر و گرفتار شدن یک پیرمرد در این آتش‌سوزی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۱۱ و ۱۹ را به محل حادثه اعزام کرد.

قانع افزود: با رسیدن تیم عملیاتی به محل حادثه مشاهده شد آتش سوزی طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه، به دلیل دپوی ضایعات، با شعله‌های سرکش در حال گسترش بود و منجر به گرفتار شدن پیرمرد ۸۰ ساله ساکن در طبقه سوم در میان دود و شعله‌های آتش شده بود.

این مقام مسئول با اشاره به تقسیم شدن گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات به دو گروه جهت کنترل دقیق عملیات ادامه داد: گروه اول عملیات جستجو برای نجات پیرمرد، محبوس شده درآتش سوزی را آغاز که پس از دقایقی موفق به یافتن و نجات این پیرمرد از محل آتش‌سوزی شده و این فرد را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند و گروه دوم که عملیات اطفائ حریق را برعهده داشت، اقدام به مهار کامل آتش سوزی این واحد مسکونی کردند.

وی افزود: علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر