زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرهاد مجیدی: فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم هستیم.
25 اسفند 1400
شناسه : 85302
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85302
246+
بالا
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم هستیم.

حادثه 24 -  سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم هستیم.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم. جدا از دربی، پرسپولیس در چند سال روند خوبی داشته و مهم‌ترین فاکتور پرسپولیس ثبات و حفظ بازیکنانش بوده است. بازیکنان این تیم سال‌ها کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند. پرسپولیس تیم فوق‌العاده خوبی است. در درجه اول می‌خواهیم شاهد بازی خوبی باشیم و برای هواداران استقلال و پرسپولیس بازی جذابی شود.

وی در مورد عملکرد خوب آمانوف، یامگا و سیلوا در استقلال تصریح کرد: بازیکنانی که به ایران می‌آیند را ایجنت‌ها معرفی می‌کنند و فیلم 20 دقیقه‌ای نشان می‌دهند تا جذب شوند. من در مورد هیچ بازیکنی این کار را نکردم. شاید باورتان نشود زمانی که قصد داشتیم کوین یامگا را جذب کنیم حداقل 4 بازی نود دقیقه‌ای از او به همراه گابریله پین و صالح مصطفوی نگاه کردیم. گزینه‌های خط دفاعی زیاد بودند ولی ترجیح دادم بازیکنی بیاید که بازی کرده باشد. سیلوا یک ماه قبل بازی کرده بود. نقطه مثبت در جذب بازیکنان خارجی، استقلال بوده که در آسیا شناخته شده است. وقتی سیلوا روزمه باشگاه استقلال را دیده بود، گفت «خوشحالم به یک تیم بزرگ آسیایی می‌آیم».

مجیدی در مورد وضعیت محمد دانشگر عنوان کرد: امروز آخرین جلسه تمرینی است و وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و تصمم نهایی را خواهیم گرفت.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر