زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار هولناک مواد محترقه در شهریار با ۲ مصدوم

سازمان اورژانس کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل انفجار ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در شهریار فاز یک اندیشه در استان البرز، دو نفر مصدوم شدند.
24 اسفند 1400
شناسه : 85275
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85275
380+
بالا
سازمان اورژانس کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل انفجار ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در شهریار فاز یک اندیشه در استان البرز، دو نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 -  سازمان اورژانس کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل انفجار ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در شهریار فاز یک اندیشه در استان البرز، دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه از سازمان اورژانس کشور، در این حادثه به دلیل شدت انفجار یک واحد مسکونی آسیب جدی وارد شده است.

همچنین سرپرست مرکز اورژانس تهران  از انفجار مواد محترقه در داخل یک خودرو در شهر قدس خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو مصدوم داشت، این حادثه ساعت ۱۲:۳۹ امروز در خیابان امام رضا (ع) شهر قدس به سامانه ۱۱۵ اعلام شد و بی درنگ دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

یحیی صالح طبری افزود: همچنین به دلیل انفجار مواد محترقه در یک خودرو دو پسر ۱۸ و ۲۰ ساله به دلیل سوختگی روانه بیمارستان شهید مطهری شدند. همچنین یک فرد نامشخص در این حادثه جان باخت. این اولین حادثه منجر به فوت چهارشنبه سوری در استان تهران بود که در شهر قدس رقم خورد. در ساعت ۱۲:۳۳ امروز نیز به دلیل انفجار ترقه در نبرد جنوبی یک پسر ۱۲ ساله دچار مصدومیت شد.

سعید مهر سروش سخنگوی کمیته حوادث چهارشنبه سوری پایتخت عصر سه‌شنبه گفت: کودکی به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه دست دچار قطع عضو شد، از ساعت هشت صبح امروز تا حوالی ساعت ۱۷ در تهران ۴۴ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری به سامانه مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران ثبت شد.

وی افزود: این حوادث ۳۱ مصدوم داشته که ۲۲ نفر از این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز در شهر قدس جان باخت و هشت مصدوم نیز در محل درمان شدند. ۶ نفر از مصدومان این حوادث عابران در خیابان‌ها بودند که به دلیل انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند. بیشترین آسیب‌های این مصدومان سوختگی و آسیب از ناحیه چشم است که در مجموع از ۳۱ مصدوم ۲۹ مرد و دو زن بودند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر