زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل هولناک مادر و فرزند 3 ساله اش در نظرآباد

فردی که برای حذف نامادری و برادر ناتنی اش از سهم ارثیه پدری اقدام به قتل هر دو آنها در شهر نظرآباد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
24 اسفند 1400
شناسه : 85263
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85263
1496+
بالا
فردی که برای حذف نامادری و برادر ناتنی اش از سهم ارثیه پدری اقدام به قتل هر دو آنها در شهر نظرآباد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  فردی که برای حذف نامادری و برادر ناتنی اش از سهم ارثیه پدری اقدام به قتل هر دو آنها در شهر نظرآباد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع دو فقره قتل وحشیانه در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان و اداره جرائم جنائی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که یک خانم ۳۸ ساله و فرزند سه ساله اش به صورت وحشیانه ای توسط شخصی ناشناس به قتل رسیده‌اند و قاتل پس از انجام این عمل مجرمانه، برای پاک کردن آثار انگشتش اقدام به ریختن محلول سفید کننده بر روی اجساد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با ایجاد چندین فرضیه برای انگیزه قتل از سوی افراد مختلف، از همه اعضای خانواده مقتولین بازجویی و در تحقیقات تخصصی خود به اظهارات ضد و نقیض یکی از فرزندان همسر مقتول مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از جمع آوری مدارک و مستندات پزشکی و پلیسی برای کارآگاهان انجام قتل از سوی فرزند دوم همسر مقتوله محرز شد، گفت: قاتل انگیزه خود از انجام این عمل وحشیانه را عقده‌های خود از نامادری اش برای کسب ارثیه و سهم وی بیان کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه قاتل به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: یادگیری مهارت های کنترل خشم و گرفتن تصمیم های معقول در مواقع عصبانیت می تواند از وقوع جنایات این چنین پیشگیری کند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

 

 

ارسال نظر