زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک زن میانسال در خواجه عطا بندرعباس

راننده خودروی که در بلوار ساحلی خواجه عطا بندرعباس با سرعت غیرمجاز در حال تردد بود جان زن میان‌سالی را گرفت و 2 نفر دیگر را مجروح کرد. ساعت 4 بامداد جمعه گذشته زنی در حال پخت نان توموشی در پیاده‌رو خانه‌اش بود که ناگهان خودرویی به‌شدت با او برخورد کرد.
21 اسفند 1400
شناسه : 85150
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85150
503+
بالا
راننده خودروی که در بلوار ساحلی خواجه عطا بندرعباس با سرعت غیرمجاز در حال تردد بود  جان زن میان‌سالی را گرفت و 2 نفر دیگر را مجروح کرد. ساعت 4 بامداد جمعه گذشته زنی در حال پخت نان توموشی  در پیاده‌رو خانه‌اش بود که ناگهان خودرویی به‌شدت با او برخورد کرد.

حادثه 24 -  راننده خودروی که در بلوار ساحلی خواجه عطا بندرعباس با سرعت غیرمجاز در حال تردد بود  جان زن میان‌سالی را گرفت و 2 نفر دیگر را مجروح کرد. ساعت 4 بامداد جمعه گذشته زنی در حال پخت نان توموشی  در پیاده‌رو خانه‌اش بود که ناگهان خودرویی به‌شدت با او برخورد کرد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس با اشاره به اینکه براثر سرعت غیرمجاز کنترل ماشین از  دست  راننده خارج و از عرض خیابان به سمت پیاده‌رویی غیر هم‌سطح خیابان منحرف شد گفت:  چند تن از اهالی که در نزد زن برای صرف نان رفته بودند با دیدن خودرویی که با سرعت به سمتشان می‌آید به عقب کشیدند اما خودرو با آن‌ها اصابت کرد و دچار جراحات سطحی شدند. سرهنگ نقی حیدری  افزود: اما شدت برخورد خودرو با زنی که در حال پخت نان بود بیشتر بود که باعث مرگ وی  شد.

ثبت پلاک خودروهای متخلف در سامانه راهنمایی و رانندگی

وی در خصوص حرکات خطرآفرین خودروها در خیابان‌های ساحلی و همچنین در نقاط دیگر شهر گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس به‌محض  مشاهده خودرویی با حرکات غیرمجاز و مخاطره‌آمیز ،شماره پلاک آن خودرو را ثبت و به سامانه پیامکی ارسال می‌کنند. سرهنگ حیدری بابیان اینکه پلیس دیگر نیاز به تعقیب و گریز خودروی متخلف نیست و با ارسال پیامک به سیستم کشوری ، آن خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود ادامه داد: بر اساس دستور قضایی ،در سیستم خودروی مذکور  توقیف می‌شود و هیچ خدماتی به آن تعلق نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پیامکی به شماره تلفن صاحب خودرو ارسال می گردد که خودرو را به پارکینگ انتقال و برای رسیدگی به تخلف مربوطه رجوع کند اگر وی به محلی که در پیامک ذکرشده مراجعه نکرد به‌محض اینکه این ماشین در اولین پلیس‌راه و اولین مکان متوقف‌شده  توسط پلیس به  پارکینگ انتقال می‌یابد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس  از شهروندان خواست با مشاهده حرکات مخاطره‌آمیز خودروها ، با سامانه 110 تماس بگیرند که  پس از بررسی موضوع با راننده و یا صاحب خودرو برخورد می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر