زمان مطالعه: 4 دقیقه

زن صیغه ای اولین مظنون قتل مدیر شرکت خصوصی

بازپرس جنایی تهران برای رازگشایی از اسرار مرگ مدیر یک شرکت که تصور می‌شد قربانی کرونا شده است، دستور نبش قبر و تشکیل کمیسیون پزشکی را صادر کرد. چند روز قبل مردی میانسال راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از یک زن به اتهام قتل پسرش شکایت کند.
19 اسفند 1400
شناسه : 85061
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85061
778+
بالا
بازپرس جنایی تهران برای رازگشایی از اسرار مرگ مدیر یک شرکت که تصور می‌شد قربانی کرونا شده است، دستور نبش قبر و تشکیل کمیسیون پزشکی را صادر کرد. چند روز قبل مردی میانسال راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از یک زن به اتهام قتل پسرش شکایت کند.

حادثه 24 -  بازپرس جنایی تهران برای رازگشایی از اسرار مرگ مدیر یک شرکت که تصور می‌شد قربانی کرونا شده است، دستور نبش قبر و تشکیل کمیسیون پزشکی را صادر کرد. چند روز قبل مردی میانسال راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از یک زن به اتهام قتل پسرش شکایت کند.

وی به قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران گفت: پسرم مدیر یک شرکت بازرگانی بود و وضع مالی خیلی خوبی داشت. او به تنهایی در خانه‌ای در شمال تهران زندگی می‌کرد تا اینکه چند روز قبل شنیدم با منشی شرکت خودش به‌صورت موقت ازدواج کرده است. من مخالف این تصمیم او بودم اما پسرم اهمیتی به نصیحت‌های من نداده بود. با این حال دیگر حرفی به او نزدم تا اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد. پسرم حالش بد و در بیمارستان بستری شد و وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتم راهی بیمارستان شدم اما او حالش اصلا خوب نبود. هوشیاری‌اش را از دست داده و چند روز بعد هم فوت شد. مرگ ناگهانی او ما را دچار شوکه کرده بود و بعد متوجه شدیم که همسر او به بیمارستان اعلام کرده که پسرم مبتلا به کرونا شده است.

پدر متوفی در ادامه شکایت خود توضیح داد: پس از مراسم تدفین و عزاداری، همچنان در شوک از دست دادن پسرم بودم که یکی از دوستانش به سراغم آمد و ناگفته‌هایی از مرگ او را برملا کرد. وی توضیح داد که وقتی پسرم در بیمارستان بوده، برایش تعریف کرده که پس از ابتلا به کرونا همسر صیغه‌ای‌اش به همراه فردی که او را دکتر معرفی کرده بود به خانه پسرم رفته و داروهایی تجویز کرده که پسرم پس از مصرف این داروها حالش بد شده است. پسرم گفته بود که احتمالا این داروها را عمدا به او خورانده‌اند و دوستش پس از پرس‌وجو از پزشکان متوجه شده که داروها منسوخ شده و مدت‌هاست که دیگر برای هیچ بیماری تجویز نمی‌شوند چرا که عوارضی مانند سکته قلبی و از دست دادن هوشیاری و رفتن به کما را در پی دارند.

شاکی ادامه داد: وقتی اینها را شنیدم به همسر صیغه‌ای پسرم شک کردم. به خانه پسرم که رفتم متوجه شدم تمامی طلاها، دلارها و پول‌هایی که او در خانه داشت سرقت شده است. علاوه بر این در بررسی شماره حساب پسرم متوجه شدم که از مدتی قبل تمامی درآمد شرکت به‌حساب همسرش که منشی او نیز بود واریز می‌شود. از سوی دیگر فهمیدم که حتی همه موجودی حساب شخصی پسرم نیز برداشت شده است و حالا مطمئن هستم که پسرم به قتل رسیده و طراح این نقشه منشی یا همان همسر صیغه‌ای او بوده است.

با این شکایت، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد که مشخص شد گفته‌های پدر متوفی صحت دارد و درآمد شرکت مدت‌هاست که به‌حساب منشی متوفی واریز می‌شود. در این شرایط با توجه به اینکه علت اصلی مرگ مشخص نیست و کالبد شکافی صورت نگرفته است برای رازگشایی از مرگ اسرار آمیز مدیر شرکت دستور نبش قبر او صادر شده تا پزشکی قانونی علت اصلی مرگ او را اعلام کند. از سوی دیگر دستور احضار منشی شرکت و انجام تحقیقات از او نیز صادر شده تا اسرار این حادثه رازگشایی شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر