زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس مانع خودسوزی یک نفر در پردیس شد

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از رشادت و از خود گذشتگی مامور انتظامی پردیس که باعث نجات یک هم وطن شد خبر داد.
18 اسفند 1400
شناسه : 85053
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85053
338+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از رشادت و از خود گذشتگی مامور انتظامی پردیس که باعث نجات یک هم وطن شد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از رشادت و از خود گذشتگی مامور انتظامی پردیس که باعث نجات یک هم وطن شد خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی ظهر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه با اعلام جزئیات این خبر طی سخنانی بیان کرد: در پی ارسال و اجرای حکمی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس مبنی بر تحویل و توقیف اموال ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ دره بهشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از تفهیم موضوع به فرد از وی درخواست تحویل مکان مورد نظر را نمودند که برادر فرد در حالی که بطری بنزین ده لیتری بر دست داشت بر سر خود ریخت و در حالی که می خواست با فندک اقدام به خودسوزی نماید، بلافاصله پس از اشتعال فندک مامور انتظامی به سمت وی شتافته وی را از این خطر مرگ حتمی و خودسوزی نجات داد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: ماموریت بدون هرگونه خسارت جانی و مالی با ایثار و از خود گذشتگی مامور انتظامی ستوانیکم سعید بهرامی اجرا شد.

سردار عزیزی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: این حادثه خطرناک در صورت بی تفاوتی و قصور مامورین می توانست حوادث غیر مترقبه دیگری داشته باشد که با هوشیاری و حس انسان دوستانه مامورین از خسارت بیشتر جلوگیری شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر