زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجروحیت ۵ نوجوان مشهدی در انفجار مواد محترقه

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بولوار حر عاملی خبر داد .
18 اسفند 1400
شناسه : 85031
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85031
333+
بالا
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بولوار حر عاملی خبر داد .

حادثه 24 -معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بولوار حر عاملی خبر داد .

مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صدای انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۸ و ۵۱ را به محل حادثه در خیابان هنرور اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، ۵ پسر نوجوان با میانگین سنی ۱۰ تا ۲۰ سال در حین ساخت مواد محترقه در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی ۹ واحدی، به دلیل انفجار دچار سوختگی و جراحت شده‌اند که آتش‌نشانان بلافاصله این افراد را برای انتقال به بیمارستان از محل خارج کرده و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این ۵ نفر در اقدامی خطرناک و در نبود والدین خود، حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث به‌وجود آمدن انفجاری مهیب، توأم با تخریب خسارت و شکستگی‌ شیشه‌های آپارتمان مسکونی و سوختگی خود شده‌اند.

وی افزود:علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر