زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات قاتل بعد از ۹ سال از چوبه‌دار در کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۹سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان قروه خبر داد.
18 اسفند 1400
شناسه : 85025
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85025
326+
بالا
رئیس کل دادگستری استان کردستان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۹سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان قروه خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان کردستان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۹سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان قروه خبر داد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان، از رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان قروه پس از تحمل ۹ سال حبس خبر داد و اظهار کرد: با تلاش‌های فراوان شعبه اعضای شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف شهرستان قروه این فرد که رای قصاص نفس وی در شعبه دادگاه کیفری یک استان صادر شده بود و در دیوانعالی کشور نیز به تایید رسیده بود پس از ۹ سال به آغوش خانواده بازگشت.

وی تاکید کرد: با تلاش و وساطت صلح یاران و معتمدین شهرستان قروه این فرد از چوبه دار رهایی یافت.  رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: با کمک خداوند متعال در سال‌جاری این مورد ششمین پرونده قتلی بود که با تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان کردستان با صلح و سازش ختم به خیر شد.

  حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه ورود ریش سفیدان و معتمدان به پرونده‌های صلح و سازش علاوه بر کاهش مراجعات مانع دعوا و اختلاف در سطح جامعه نیز می‌شود،گفت: رسالت شوراهای حل اختلاف بسیار ارزشمند است که با تقویت فرهنگ صلح و سازش موجبات ترویج الفت، مهربانی، محبت و قرب الهی در جامعه می‌شود.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر