زمان مطالعه: 4 دقیقه

بازگشت مرد معتاد به قتلگاه/ قتل مرد کارتن خواب به خاطر زن پراید سوار

مرد معتاد که در جریان درگیری در دخمه‌های زیرزمینی معتادان که به آن «کوله» می‌گویند، مرد دیگری را به قتل رسانده بود، صبح دیروز صحنه این جنایت را بازسازی کرد.
18 اسفند 1400
شناسه : 85018
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85018
738+
بالا
مرد معتاد که در جریان درگیری در دخمه‌های زیرزمینی معتادان که به آن «کوله» می‌گویند، مرد دیگری را به قتل رسانده بود، صبح دیروز صحنه این جنایت را بازسازی کرد.

حادثه 24 -  مرد معتاد که در جریان درگیری در دخمه‌های زیرزمینی معتادان که به آن «کوله» می‌گویند، مرد دیگری را به قتل رسانده بود، صبح دیروز صحنه این جنایت را بازسازی کرد.

نیمه‌شب پنجم اسفندماه به قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید جسد غرق خون مردی مقابل یکی از هتل‌های معروف مشهد رها شده است. با حضور تیم جنایی در محل حادثه معلوم شد مقتول مردی به ظاهر معتاد است که بر اثر اصابت ضربه چاقو به سینه‌اش جان باخته است. کسی که این جنایت را به پلیس خبر داده بود، یکی از نگهبانان هتل بود. او گفت: دقایقی پیش زنی سراسیمه نزد من آمد و گفت جسد مردی کنار خیابان افتاده است. به‌دنبال او رفتم و وقتی به جسد آن مرد رسیدم، زن جوان به سرعت سوار پرایدی شد که کنار جسد پارک بود و فرار کرد.

به دستور قاضی صفری، مأموران به بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته پرداختند و طولی نکشید که خودروی پراید شناسایی شد. زنی که صاحب ماشین بود دستگیر شد و در تحقیقات گفت: من در جنایت نقشی نداشتم. مردی به نام هادی که در پاتوق معتادان در حاشیه یکی از رودخانه‌های مشهد زندگی می‌کند مقتول را با چاقو زد و بعد از من خواست او را سوار ماشین و در جایی رها کنم و من هم این کار را کردم.

با اظهارات این زن، تیم جنایی راهی پاتوق معتادان شد. در حاشیه رودخانه کارتن‌خواب‌ها حفره‌هایی در زمین کنده، روی آن را با پلاستیک و شاخ و برگ پوشانده و از آنجا برای خوابیدن یا مصرف مواد استفاده می‌کردند. آنها اسم هر کدام از این دخمه‌های زیرزمینی را کوله گذاشته بودند و هر کدام از این دخمه‌ها 20تا 30متر از هم فاصله داشتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول نیز در یکی از همین دخمه‌ها زندگی می‌کرد و قاتل هم گاهی برای استراحت یا مصرف مواد به آنجا می‌رفت. مشخصات کامل قاتل به‌دست آمده بود، اما هنوز معلوم نبود که درگیری او و مقتول بر سر چه رخ داده است. تا اینکه چند روز بعد این مرد که هادی نام دارد با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد. متهم وقتی مقابل قاضی صفری قرار گرفت تلاش کرد جنایت را به گردن فرد دیگری بیندازد. تلاش او اما بی‌فایده بود. در نهایت وی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. او مدعی شد که از مدتی قبل با زن جوان(راننده پراید) آشنا شده و گاهی با او به پاتوق معتادان می‌رفته است. اما شب حادثه متوجه شد که مقتول مزاحم این زن شده است. برای همین با وی درگیر شده و با ضربه چاقو او را به قتل رسانده است.

با اعترافات این مرد، وی بازداشت شد. صبح دیروز او برای بازسازی صحنه قتل به محل جنایت برده شد. او در برابر قاضی جنایی نحوه ضربه زدن به مقتول را تشریح کرد. او باز هم مدعی شد که به‌خاطر مزاحمتی که مقتول برای زن جوان ایجاد کرده بود دست به قتل زده است. با این حال زن جوان که وی نیز در محل بازسازی صحنه قتل حضور داشت به قاضی جنایی گفت که شب حادثه مقتول برای او مزاحمتی ایجاد نکرده بود. هادی(متهم به قتل) احتمالا بر سر اختلافات قبلی که با وی داشته او را به قتل رسانده است. پس از بازسازی صحنه جنایت، متهم به زندان برگردانده شد. تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر