زمان مطالعه: 1 دقیقه

لو رفتن مخفیگاه آدم ربایان در نقطه ی صفر مرزی ایران و پاکستان

فرمانده انتظامی هرمزگان از رهایی موفقیت آمیز گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.
17 اسفند 1400
شناسه : 85014
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85014
377+
بالا
فرمانده انتظامی هرمزگان از رهایی موفقیت آمیز گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی هرمزگان از رهایی موفقیت آمیز گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع آدم ربایی دو نفر مذکر در حوزه استحفاظی شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان رودان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی سرانجام هویت متهمین اهل و ساکن سیستان بلوچستان را شناسایی و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی رودان طی هفت مرحله جهت دستگیری متهمان و رهایی افراد ربوده شده به استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان اعزام که سرانجام احدی از متهمین طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه سکونت دو نفر متهمین دیگر در نقطه ی صفر مرزی ایران و پاکستان بود به طرف خاک پاکستان متواری و گروگانها را با خود به آن طرف مرز انتقال داده بودند.

سردار جعفری تصریح کرد: طی برگزاری دو جلسه با سران قبایل و ریش سفیدان منطقه ی مذکور و رایزنی های انجام شده سران قبایل متعهد به آزادی و تحویل دو نفر ربوده شده گردیدند که سرانجام روز گذشته هردو نفر ربوده شده صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده آنان شدند.

این مقام انتظامی علت آدم ربایی را اختلاف حساب مالی عنوان نموده و از شهروندان درخواست کرد تا پس از مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعاً مراتب به پلیس اطلاع رسانی و همچنین خانواده ها کنترل و اشرافیت لازم را بر احوالات فرزندان خود داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر