زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی در ساوه/ کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عوامل تیراندازی و کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
17 اسفند 1400
شناسه : 85012
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85012
292+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عوامل تیراندازی و کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عوامل تیراندازی و کشف دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر عیسی آبادی اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر دو مورد تیراندازی در روستاهای این شهرستان بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جهت بررسی موضوع به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و بررسی‌های لازم مشخص شد، درگیری‌هایی به دلیل اختلافات قبلی بین طرفین صورت گرفته که طی آن ضاربین پس از تیراندازی از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع مأموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی را به منظور دستگیری متهمین به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی محل اختفای عاملین تیراندازی در این دو روستا شده و در دو عملیات غافلگیرانه متهمین دستگیر و از آنها دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

عیسی آبادی با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخوردی سخت و قاطع خواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر