زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرنوشت نامعلوم ماهور کوچولو/ عکس یکی از زنان کودک ربا منتشر شد

سرنوشت ماهور کوچولو، پسر خردسالی که توسط ۲زن ربوده شده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بازپرس پرونده برای حل این معما دستور انتشار تصویر متهم اصلی پرونده را صادر کرده است.
17 اسفند 1400
شناسه : 84991
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84991
861+
بالا
سرنوشت ماهور کوچولو، پسر خردسالی که توسط ۲زن ربوده شده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بازپرس پرونده برای حل این معما دستور انتشار تصویر متهم اصلی پرونده را صادر کرده است.

حادثه 24 -  سرنوشت ماهور کوچولو، پسر خردسالی که توسط ۲زن ربوده شده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بازپرس پرونده برای حل این معما دستور انتشار تصویر متهم اصلی پرونده را صادر کرده است.

حادثه ربوده شدن ماهور، شامگاه هجدهم آذر امسال در بازار بزرگ شهرری رخ داد. آن روز ۲زن جوان به سمت زنی که پسر ۸ماهه خود را در آغوش گرفته و دستفروشی می‌کرد رفتند و پس از جلب اعتماد و طرح دوستی با وی، یک لیوان چای به او تعارف کردند که مادر کودک پس از نوشیدن آن بیهوش شد. کسبه‌ها با دیدن زن جوان که بیهوش روی زمین افتاده بود اورژانس را خبر کردند که زن ۴۰ساله پس از بهبودی به طرح شکایت پرداخت و بیان کرد که ۲زن ناشناس پس از بیهوش کردن او با چای مسموم کودکش را ربوده‌اند. وی که از شوهرش طلاق گرفته و برای تامین مخارج زندگی خود در بازار بزرگ شهرری تکدی‌گری یا دستفروشی می‌کرد ناچار بود هر روز پسر خود به نام ماهور که زمان کودک‌ربایی ۸ماهه بود را با خودش ببرد.

زن آدم ربا

به‌گفته مادر کودک، ۲زن ناشناس ماسک به‌صورت داشتند و چهره‌هایشان به درستی مشخص نبود. با وجود این تصاویر آنها در بررسی دوربین‌های مداربسته به‌دست آمد اما تلاش مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن مخفیگاه آنها و پیدا کردن ماهور کوچولو بی‌نتیجه مانده است. در این شرایط بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرری مجوز انتشار تصویر متهم اصلی که در دوربین‌ها ثبت شده را صادر کرده تا چنانچه هرکس وی را دید مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران را در جریان قرار بدهد یا با پلیس۱۱۰ تماس بگیرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر