زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر مهم سخنگوی دولت درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت گفت: یکی از وظایف دولت تنظیم و تدوین آیین‌نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی‌اش فراهم می‌شود.
17 اسفند 1400
شناسه : 84976
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84976
1750+
بالا
بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت گفت: یکی از وظایف دولت تنظیم و تدوین آیین‌نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی‌اش فراهم می‌شود.

حادثه 24 -  بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت گفت: یکی از وظایف دولت تنظیم و تدوین آیین‌نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی‌اش فراهم می‌شود.

سخنگوی دولت درباره اینکه قانون رتبه بندی معلمان کی و چه زمانی اجرا می‌شود؟ گفت: طبیعتاً این قانون هم مشابه سایر قوانین پس از این که فرایندش نهایی و ابلاغ شود به دولت، دولت وظایف قانونی خود را مطابقِ قانون عمل خواهد کرد.

بهادری جهرمی در گفتگوی زنده تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: یکی از این وظایف تنظیم و تدوین آیین نامه اجرایی است و تصویب هیأت وزیران مقدمات اجرایی اش فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان مبلغ تخصیصی برای این قانون چقدر است و چه ماه‌هایی از امسال را شامل خواهد شد گفت: جزئیات قانون و شیوه اجرایی آن در همان آیین نامه پیش بینی می‌شود.

بهادری جهرمی افزود: دولت منابعی را پیش از این در بودجه ۱۴۰۱ برای تأمین منابع لازم برای اجرای این قانون پیش بینی نموده باید صبر کرد مصوبه مجلس در خصوص بودجه ۱۴۰۱ نهایی شود تا این هم در متن نهایی روشن شود چقدر منابع در آنجا در نهایت مجلس مصوب می‌کند.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر