زمان مطالعه: 1 دقیقه

آگهی فروش کالا در یکی از سایت ها /کلاهبردار 3 میلیاردی در دام پلیس نیشابور

کلاهبردار سه و نیم میلیارد ریالی خرید اینترنتی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.
16 اسفند 1400
شناسه : 84960
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84960
286+
بالا
کلاهبردار سه و نیم میلیارد ریالی خرید اینترنتی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  کلاهبردار سه و نیم میلیارد ریالی خرید اینترنتی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی ارسال مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.دستگیری متهم به کلاهبرداری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در نیشابور

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در یکی از سایت‌ها با درج آگهی فروش کالا اقدام به تبلیغات جهت فروش کالای خود به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده که در ادامه فردی با ارسال پیام و و تماس تلفنی به قصد خرید با وی تماس می گیرد.

وی گفت: در ادامه فرد خریدار پس از جلب اعتماد شاکی اقدام به خرید وسایل با وعده پرداخت وجه می کند اما به محض دریافت وسایل ارسال شده،  هیچ وجهی پرداخت نکرده و پاسخگوی تماس های شاکی نیز نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود:کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر