زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی خونین برای دهیار روستایی در جنوب تهران

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری سه شرور که با قمه به نیروهای یک دهیاری در جنوب تهران حمله کرده بودند، خبر داد.
16 اسفند 1400
شناسه : 84955
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84955
234+
بالا
فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری سه شرور که با قمه به نیروهای یک دهیاری در جنوب تهران حمله کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری سه شرور که با قمه به نیروهای یک دهیاری در جنوب تهران حمله کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در حاشیه دستگیری این افراد گفت: مدتی قبل خبری در مورد حمله چند نفر با قمه به نیروهای دهیاری روستای اشرف آباد از توابع شهر ری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن مأموران کلانتری خاورشهر در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشاهده شد که سه نفر در حالی که قمه به دست گرفته‌اند، در حال عربده کشی و استفاده از الفاظ رکیک خطاب به نیروهای دهیاری بودند که بلافاصله این افراد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جلیلیان با بیان اینکه در جریان این نزاع یکی از نیروهای دهیاری دچار جراحت و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: پیگیری ها حاکی از بهبود وضعیت جسمی فرد آسیب دیده است.

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری افزود: برای متهمان پرونده ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و همچنین کشف انگیزه و علت خود از ارتکاب این جرم، روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر