زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش نشان شیرازی طلاهای خانه سوخته را به صاحبش بازگرداند

آتش‌نشان جوان شیرازی که در حین پاکسازی و عملیات لکه‌گیری یک خانه سوخته، 7سکه و مقداری طلا در میان وسایل سوخته و به جا مانده از حادثه آتش‌سوزی پیدا کرده بود، آنها را به صاحبش بازگرداند.
16 اسفند 1400
شناسه : 84939
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84939
259+
بالا
آتش‌نشان جوان شیرازی که در حین پاکسازی و عملیات لکه‌گیری یک خانه سوخته، 7سکه و مقداری طلا در میان وسایل سوخته و به جا مانده از حادثه آتش‌سوزی پیدا کرده بود، آنها را  به صاحبش بازگرداند.

حادثه 24 -  آتش‌نشان جوان شیرازی که در حین پاکسازی و عملیات لکه‌گیری یک خانه سوخته، 7سکه و مقداری طلا در میان وسایل سوخته و به جا مانده از حادثه آتش‌سوزی پیدا کرده بود، آنها را  به صاحبش بازگرداند.
این آتش‌نشان جوان که محمد ابراهیمی نام دارد و در ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی شیراز خدمت می‌کند، چند روز قبل در عملیات آتش‌سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان باهنر جنوبی، پس از انجام مأموریت و در حین پاکسازی و ایمن‌سازی لوازم سوخته منزل با تعداد ۷ سکه و مقداری طلا مواجه شد که آن را در اختیار صاحبخانه قرار داد.
صاحبخانه که با توجه به آتش‌سوزی خانه و خسارت‌های زیادی که به اموالش وارد شده بود  لحظات پر از اضطرابی را می‌گذراند، پس از تحویل گرفتن طلاهایش از وظیفه‌شناسی و امانتداری این آتش‌نشان جوان قدردانی کرد.
محمد ابراهیمی، آتش‌نشان وظیفه‌شناس شیرازی درخصوص این ماجرا می‌گوید: خوشحالم که با پیدا کردن جواهرات گمشده این همشهری‌ توانستم کمی به او کمک کنم.
ما آتش‌نشان هستیم و با جان و دل برای دفاع از جان و مال مردم شهرمان تلاش می‌کنیم و نان حلال به خانه می‌بریم. من وظیفه‌ام را انجام دادم و بهترین پاداش برایم رضایت خداوند و خوشحالی همنوعانم است.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر