زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات انفجار مرگبار در بروجرد/ 4 نفر کشته شدند/ یک نوزاد زنده بیرون کشیده شد

معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد گفت: شنبه شب یک منزل مسکونی در بروجرد منفجر شد و ۴ کشته بر جای گذاشت.
15 اسفند 1400
شناسه : 84902
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84902
990+
بالا
معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد گفت: شنبه شب یک منزل مسکونی در بروجرد منفجر شد و ۴ کشته بر جای گذاشت.

حادثه 24 -  معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد گفت: شنبه شب یک منزل مسکونی در بروجرد منفجر شد و ۴ کشته بر جای گذاشت.

نادر موسیوند در تشریح این خبر گفت: شب گذشته، حوالی ساعت ۲۳ صدای مهیب انفجار از محله‌ علی‌بیات بروجرد شنیده شد و در مناطق اطراف نیز به گوش رسید.

موسیوند اظهار داشت: با اطلاع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، نیروهای ما سریعا در محل حاضر شده و شروع به اتفای حریق و امدادرسانی به مصدومان شدند.

وی افزود: در ابتدای عملیات، ۴ مصدوم که خارج از منازل دچار حادثه شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند و ۴ نفر نیز از زیر آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه هر چهارنفر(دو زن، یک پیرمرد و یک بچه ۷ ساله) جان باخته بودند. یک نوزاد دوماهه نیز زیر آوار بود که با تلاش نیروهای امدادی بیرون کشیده شد و هم‌اکنون بشدت حال وی وخیم است.

معاون آتش‌نشانی بروجرد تصریح کرد: در پی این حادثه دو منزل مسکونی بصورت صددرصد تخریب شدند و ۴ کشته و ۵ مصدوم برجای ماند.

در همین حال مدیرعمل هلال احمر لرستان نیز جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد و گفت: دو واحد مسکونی در شهرستان بروجرد استان لرستان، ساعت ۲۳:۰۳ دیشب به دلیل نشت گاز منفجر شدند که بر اثر این انفجار چهار نفر از ساکنان این منازل جان خود را از دست دادند.

صارم رضایی اظهار داشت: با اعلام حادثه انفجار منازل مسکونی در بروجرد، پنج تیم امدادی بلافاصله پس از اطلاع، کار امدادرسانی را شروع کرده و تا ساعت ۳ بامداد به کار خود ادامه دادند.

او افزود: بر اثر انفجار، چهار نفر از ساکنین این منازل جان خود را از دست دادند و ۵ زخمی حادثه نیز پس از رهاسازی با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

رضایی گفت: تیم امدادی با کمک سگ‌های زنده‎یاب، یک کودک را از خانه مخروبه، زنده نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: علت احتمالی انفجار، نشت گاز بوده است، اما تیم‌های خدمات رسان و سایر دستگاه‌ها مشغول بررسی علت حادثه هستند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر