زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت از خانه ها در لباس مأمور برق در سلماس

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری باند ماموران قلابی برق که با سوء استفاده از عنوان اداره برق، اقدام به سرقت به عنف طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.
14 اسفند 1400
شناسه : 84881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84881
319+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری باند ماموران قلابی برق که با سوء استفاده از عنوان اداره برق، اقدام به سرقت به عنف طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری باند ماموران قلابی برق که با سوء استفاده از عنوان اداره برق، اقدام به سرقت به عنف طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.

سرهنگ رمضان فتح الهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت  به عنف طلاجات از منزل شخصی به هویت معلوم، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان پس از شناسایی یک منزل مسکونی، در محل حاضر و با معرفی خود به عنوان ماموران اداره برق به بهانه قرائت کنتور  وارد منزل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس تصریح کرد: متهمان پس از ورود به منزل این شهروند، اقدام به سرقت  طلا و جواهرات مالباخته به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال نموده و سریعا متواری می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی سارقان مامورنما آغاز و در نهایت با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری آنان شدند.

فتح الهی در پایان از دستگیری ۲ متهم و تحویل آنها به مراجع قضائی خبرداد و افزود: شهروندان در مواجهه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی آنان را رویت کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر