زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ هولناک زنی در بالابر یک مجموعه اقامتی

استفاده از بالابر ناایمن در یک مجموعه اقامتی منجر به مرگ تلخ بانوی میانسال شد.
14 اسفند 1400
شناسه : 84875
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84875
479+
بالا
استفاده از بالابر ناایمن در یک مجموعه اقامتی منجر به مرگ تلخ بانوی میانسال شد.

حادثه 24 -  استفاده از بالابر ناایمن در یک مجموعه اقامتی منجر به مرگ تلخ بانوی میانسال شد.

ساعت 16:29 روز گذشته (13 اسفند) وقوع یک حادثه در یک مجموعه اقامتی، توسط کارکنان این مجموعه به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 43 را به همراه گروه امداد و نجات 18 به محل حادثه در خیابان برزیل اعزام کرد.

حسین زرونی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در قسمت آشپزخانه یک مجموعه اقامتی، یک خانم حدوداً 45 ساله با استفاده از بالابر مشغول جابه‌جایی مواد غذایی بود که ناگهان سر وی بین دیوار و نرده‌های بالابر گیر کرده و بالابر متوقف شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی‌درنگ جریان برق بالابر را قطع کردند و پس از فیکس کردن بالابر، با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص مشغول امدادرسانی به بانوی میانسال شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بانوی میانسال را از بین دیوار و بالابر خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

زرونی خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد، بانوی میانسال بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان باخته است.

نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مدیریت مجموعه اقامتی، به مأموریت خود پایان دادند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر