زمان مطالعه: 1 دقیقه

کری خوانی رامین رضاییان برای رقیبان؛ کاشته ندهید

رامین رضاییان هنوز فرصت ایده‌آلی برای شوت‌زنی مستقیم روی ضربات کاشته به دست نیاورده، اما دادن اولین فرصت به او می‌تواند همراه با گل باشد.
14 اسفند 1400
شناسه : 84873
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84873
338+
بالا
رامین رضاییان هنوز فرصت ایده‌آلی برای شوت‌زنی مستقیم روی ضربات کاشته به دست نیاورده، اما دادن اولین فرصت به او می‌تواند همراه با گل باشد.

حادثه 24 -  رامین رضاییان هنوز فرصت ایده‌آلی برای شوت‌زنی مستقیم روی ضربات کاشته به دست نیاورده، اما دادن اولین فرصت به او می‌تواند همراه با گل باشد.

رامین رضاییان در سه بازی اخیر به طور کامل در ترکیب پرسپولیس حضور داشته و مزد آماده نگه داشتن شرایط بدنی‌اش را در بدو ورود به لیگ ایران دریافت کرده است‌. یک پاس گل و چندین پاس کلیدی و دوندگی بالا عملکرد بدی برای این بازیکن در شروع نیست اما احتمالا رامین انتظار بیشتری از خودش دارد و حتی به گلزنی فکر می‌کند.

رضاییان استوری‌ای از تمرین روز گذشته زیر باران تهران منتشر کرد که نشان می‌داد درحالی که بازیکنان دیگر در زمین حضور نداشتند با یک گلر و موانع چیده شده به عنوان دیوار دفاعی تمرین ضربات کاشته کرده است.

رضاییان که پیش‌تر مهارت خود را در این گونه ضربات برای گلزنی نشان داده در استوری‌های خود یک توپ را به تیرک افقی کوبید و دیگری را کنج دروازه جای داد. شماره 27 پرسپولیس هنوز فرصت چنین ضربات مستقیمی را به دست نیاورده و اغلب کاشته‌های پرسپولیس در موقعیت سانتر بوده اما این مدافع راست، آماده به دست آوردن چنین فرصتی در پشت محوطه جریمه حریفان است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر