زمان مطالعه: 4 دقیقه

حسن خان‌محمدی: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند.
14 اسفند 1400
شناسه : 84853
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84853
157+
بالا
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند.

حادثه 24 -  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند.

حسن خان‌محمدی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: محمد ربیعی در مس رفسنجان تیمی خوب و منسجم ساخته، اما پرسپولیس با یک فوتبال منطقی و هوشمندانه ۳ امتیاز را به دست آورد و بازی خیلی خوبی بود. امیدوارم روند نتیجه گیری سرخپوشان به همین صورت ادامه داشته باشد و همچنان در کورس قهرمانی بمانیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخشش مهدی عبدی در این دیدار و اختصاص یافتن عنوان بهترین خط حمله لیگ به این تیم گفت: عبدی مهاجمی فانتزی است و اگر در محوطه جریمه به او توپ برسد بازیکنی خطرناک و کاملا چهارچوب شناس است و به خوبی می‌تواند گلزنی کند. پرسپولیس با مشکلات زیادی از جمله جدایی چند بازیکن و عدم یارگیری مناسب مواجه شد و باعث شد وظایف دیگری به عبدی محول شود و کادر فنی خواسته‌های دیگری از او داشته باشد. عبدی اگر عقب نیاید و زیاد در کار‌های دفاعی شرکت نکند و قدر موقعیت‌های خود را بداند سال‌ها می‌توانند به مهاجمی درجه یک در پرسپولیس تبدیل شود.

*پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده

وی افزود: در بازی‌هایی که به پرس و دوندگی بیشتری نیاز است آل کثیر گزینه بهتری است و مهدی عبدی در واقع یک مهاجم نوک و شماره ۹ کلاسیک است و اگر از دروازه دور باشد خیلی نمی‌تواند موفق باشد. رامین رضاییان با بازگشت خود به پرسپولیس و شرکت در حملات ارسال‌های خوب توانسته کمک بزرگی به تیم در امر گلزنی نماید.

خان‌محمدی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل تصریح کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند. امسال بازیکنان اصلی تیم را از دست دادیم و نتوانستیم برای آن‌ها جانشینانی در حد خودشان جذب کنیم. با تمام این تفاسیر ترکیبی که در اختیار داریم خوب است و با این بازیکنان هم می‌توان قهرمان شد. پرسپولیس برای قهرمانی فقط به تمرکز و آرامش نیاز دارد.

*امسال رقابت‌‌ برای قهرمانی جذاب‌تر و سخت‌تر شده

وی در خصوص اهمیت دربی ۹۸ پایتخت در تعیین قهرمان لیگ عنوان کرد: دربی ۹۸ بسیار مهم و سرنوشت ساز و یک بازی ۶ امتیازی است. برنده آن بازی حدود ۹۰-۸۰ درصد از راه قهرمانی را خواهد پیمود. سال‌های گذشته قهرمانی پرسپولیس کم دردسرتر و راحت‌تر بود و امسال کمی شرایط خاص‌تر و رقابت‌ها جذاب‌تر و سخت‌تر شده اند.

حسن خان محمدی درباره ادامه مسیر پرسپولیس و تقابل با نفت آبادان و استقلال در هفته‌های بعد یادآور شد: پرسپولیس مقابل مس رفسنجان فوتبال بسیار خوبی ارائه کرد و اگر در بازی‌های بعدی با همین شرایط و ساختار پیش برود می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و تمام حریفان حتی استقلال را هم شکست دهد. تیم نباید از لحاظ ذهنی درگیر شود و مربیان باید با هوشیاری در برابر حواشی بایستند. هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و بازیکنان باید فکر کنند آخرین بازی خود را انجام می‌دهند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر