زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت 17 میلیاردی دختر از گاوصندوق پدرش

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران از دستگیری دختر جوانی خبر داد که اقدام به سرقت ۱۷ میلیارد تومان طلا از خانه پدری خود کرده بود.
11 اسفند 1400
شناسه : 84789
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84789
447+
بالا
معاون هماهنگ کننده پلیس تهران از دستگیری دختر جوانی خبر داد که اقدام به سرقت ۱۷ میلیارد تومان طلا از خانه پدری خود کرده بود.

حادثه 24 -  معاون هماهنگ کننده پلیس تهران از دستگیری دختر جوانی خبر داد که اقدام به سرقت ۱۷ میلیارد تومان طلا از خانه پدری خود کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار مسعود مصدق گفت: بیست و پنجم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری تجریش مبنی بر شناسایی سارق یا سارقان منزلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی مدعی بود پس از خروج وی و خانواده اش ۱۷ میلیارد تومان طلا از داخل گاو صندوق منزلش سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت داخلی بوده است، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی یکی از اقوام شاکی دستگیر شد که در نهایت متهم اظهار کرد به درخواست دختر شاکی طلا‌ها را سرقت کرده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی دختر شاکی که مدعی بود ۶ میلیارد تومان طلا نزد پدرش داشته و پدرش حاضر به عودت طلا‌ها نبود دستگیر و به پایگاه یکم این پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه هر ۲ متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قضائی روانه زندان شدند، گفت: کلیه اموال به سرقت رفته کشف و در اختیار شاکی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر