زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات پرتاپ سنگ به بالگرد اورژانس هوایی جیرفت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت در واکنش به انتشار فیلمی با محتوای پرتاب سنگ به بالگرد در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داده است.
11 اسفند 1400
شناسه : 84787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84787
437+
بالا
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت در واکنش  به انتشار فیلمی با محتوای پرتاب سنگ به بالگرد در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داده است.

حادثه 24 -  سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت در واکنش  به انتشار فیلمی با محتوای پرتاب سنگ به بالگرد در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داده است.

ابراهیم افضلی در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم پرتاب سنگ به بالگرد در حین ماموریت در جنوب کرمان گفت:در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ بالگرد اورژانس هوایی به ماموریت تصادفی  اعزام می شود که ۹ مصدوم ۲ فوتی داشته که به دلیل شدت برخورد ۲ تن از مجروحان این حادثه در دم فوت می‌کنند.

وی افزود :پس از تریاژ و دسته بندی مصدومان و ارزیابی کارشناسان فوریت های پزشکی مشخص می شود که یکی از مصدومین فوت کرده و افراد حاضر در صحنه بدون داشتن اطلاعات پزشکی و در فضای احساسی شکل گرفته اصرار بر انتقال فرد کشته شده توسط بالگرد اورژانس هوایی را داشتند.که به صورت خود جوش فرد فوت شده را در اقدامی خطرناک به سمت بالگرد منتقل میکنند و در پایان فردی به سمت بالگرد سنگ پرتاب میکند.

افضلی اظهار کرد :مشابه این اتفاق در خوزستان اتفاق افتاده که فرد خاطی به ۱۸ ماه حبس و تبعید از محل زندگی محکوم شده و برای شکستن یک شیشه از بالگرد خسارت میلیاردی به اورژانس وارد میشود.

وی افزود:اورژانس جیرفت اتفاق پیش آمده را از طریق دایره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری خواهد کرد و از دادستان محترم کهنوج و مراجع قضایی خواهان پیگیری ماجرا و برخورد با افراد خاطیست تا از پیش آمدن چنین حوادثی در آینده پیشگیری شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جیرفت گفت:در صورت برخورد سنگ با ملخ امکان سقوط بالگرد و به خطر افتادن جان خدمه پرواز،تیم پزشکی و سایر افراد حاضر در صحنه وجود داشته و تبعات این حادثه جبران ناپذیر بودند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر