زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات مرگ زهره فکور صبور؛ خودکشی یا مسمومیت؟

زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر مسمومیت با قرص در ۴۳ سالگی جان خود را از دست داد تا برخی رسانه ها از خودکشی وی خبر دهند. اما این بازیگر جوان چگونه درگذشت؟
11 اسفند 1400
شناسه : 84757
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84757
2218+
بالا
زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر مسمومیت با قرص در ۴۳ سالگی جان خود را از دست داد تا برخی رسانه ها از خودکشی وی خبر دهند. اما این بازیگر جوان چگونه درگذشت؟

حادثه 24 -  زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر مسمومیت با قرص در ۴۳ سالگی جان خود را از دست داد تا برخی رسانه ها از خودکشی وی خبر دهند. اما این بازیگر جوان چگونه درگذشت؟

به گزارش حادثه 24، این خبر را اولین مرتبه ساعت یک بامداد چهارشنبه خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه منتشر کرد و به صراحت از خودکشی زهره فکورصبور خبر داد. میزان نوشت: این بازیگر بر اثر مصرف قرص خودکشی کرده و به یکی از بیمارستان ها منتقل شد اما تلاش ها برای نجات وی به جایی نرسید و او سه شنبه شب جانش را از دست داد.

با وجود اینکه رسانه قوه قضائیه در این خبر به وضوع از خودکشی این بازیگر جوان خبر داده بود اما چند ساعت بعد خبر را اصلاح کرد و نوشت: زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت.هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع آگاه این بازیگر ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

در همین حال روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت این بازیگر، فقدان زهره فکورصبور را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفته است.

برخی بازیگران هم با انتشار پست هایی جداگانه، از دست دادن دوست و همکار خود را اعلام و تاثرشان را از این اتفاق ابراز کرده اند.

زهره فکورصبور که بود؟

زهره فکورصبور متولد روز اول فروردین ۱۳۵۷، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود.

او بازیگری را با بازی در تئاتر کودک آغاز کرد و در سال 77 کار حرفه ای اش را با بازی در  سریال روزگار جوانی آغاز کرد و به شهرت رسید. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دهه۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این ماجرا تا اواخر سال‌های دهه۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود که این حادثه تلخ اتفاق افتاد.

حادثه 24 فقدان این بازیگر را به خانواده اش و جامعه هنری تسلیت می گوید.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر