زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجرا شدن طرح رتبه بندی معلمان با اعتبار مکفی

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان، از حمایت کامل رییس جمهوری و مجلس شورای اسلامی برخوردار هستیم و این طرح به زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد.
06 اسفند 1400
شناسه : 84632
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84632
1226+
بالا
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان، از حمایت کامل رییس جمهوری و مجلس شورای اسلامی برخوردار هستیم و این طرح به زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد.

حادثه 24 -وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان، از حمایت کامل رییس جمهوری و مجلس شورای اسلامی برخوردار هستیم و این طرح به زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد.

یوسف نوری در نشست صمیمی با پیشکسوتان، معلمان و دانشجومعلمان منتخب آذربایجان شرقی اظهار کرد: معلمان باید با اقتدار و اختیار کامل در کلاس، امر تعلیم و تربیت را جدی گرفته و اجازه ندهند تا دشمنان در دستگاه نفوذ کند.

وی با تأکید بر این که در پرداخت‌ها نمیتوان از قانون سرپیچی کرد، بیان کرد: جامعه فرهنگیان باید هوشیارتر از همیشه عمل کنند و مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت و تمامی نارسایی‌ها را با سند و مدرک ارائه و از طریق قانونی پیگیر کنند تا به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان جوان و دانشجومعلمان، می‌توانند با رفتارهای مناسب و صمیمی مطابق آنچه در شیوه‌های تربیتی ائمه و بزرگان اسلام دیده می‌شود، زمینه را برای پرورش دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی فراهم کرده و راه‌های نوینی برای تربیت نسل جدید ارائه دهند.

وی با بیان این که ابتکار، خلاقیت و به کار گیری روش‌های به روز، منجر به ایجاد تحول می‌شود، گفت: نظام تعلیم و تربیت از دانشجو معلمان انتظار دارد، برای ایجاد تحول در دستگاه تلاش کنند.

نوری تاکید کرد: باید با اتحاد، همدلی و مشورت معلمان جوان و دانشجو معلمان با یکدیگر و استفاده از تجارب پیشکسوتان، نظرات و عملکردهای خلاقانه را جمع بندی و نیازمندی.های نظام را شناسایی و تبیین کنیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش از طرح‌ها و نظرات خوب و مؤثر دانشجو معلمان و سایر همکاران فرهنگی استقبال خواهد کرد و در صورت تأیید آنها را تاحصول نتیجه پیگیر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: انتظار داریم تا معلمان و دانشجو معلمان، با استفاده از تجارب پیشکسوتان، نیازمندی‌های نظام آموزشی را شناسایی و تبیین کنند.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر