زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارق منزل هنگام سرقت

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سارق منزل در حین ارتکاب سرقت دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.
04 اسفند 1400
شناسه : 84605
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84605
309+
بالا
در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سارق منزل در حین ارتکاب سرقت دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

حادثه 24 -  در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سارق منزل در حین ارتکاب سرقت دستگیر و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و گزارش خبری مبنی بر حضور فردی ناشناس در منزلش، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۰ نوبران این شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی  افزود: صاحب منزل مذکور پس از حضور ماموران پلیس در محل اذعان داشت: به همراه خانواده به خارج ازمنزل رفته بودیم که هنگام برگشت و حین ورود به منزل متوجه حضور فردی ناشناس در داخل منزل شده که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد.

سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: ماموران با هوشیاری کامل وارد منزل شده و در عملیاتی غافلگیرانه، سارق را که در حال جمع کردن اشیاء و وسایل داخل منزل بود، دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

او گفت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل در نوبران و روستای دمورچی اعتراف کرد.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای پیشگری از سرقت منزل، هشدار داد و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن ازمنزل، از عوامل مهم در پیشگیری از سرقت می‌باشد که ابتدایی‌ترین آن‌ها اطمینان حاصل نمودن از سالم بودن قفل‌های درب منازل می‌باشد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر