زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی مرد شرور برای ماموران در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی بندر عباس یک شرور مسلح به سلاح سرد که اقدام به شرارت و مزاحمت برای شهروندان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
04 اسفند 1400
شناسه : 84603
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84603
683+
بالا
با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی بندر عباس یک شرور مسلح به سلاح سرد که اقدام به شرارت و مزاحمت برای شهروندان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی بندر عباس یک شرور مسلح به سلاح سرد که اقدام به شرارت و مزاحمت برای شهروندان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ظهر امروز (چهارم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در پی وقوع یک مورد عربده کشی، ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی توسط یک شرور در یکی از محلات بندر عباس، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۶ شهرستان به محل اعلامی اعزام شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه متم اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده و از حالت طبیعی خارج بود با چاقو به سمت ماموران حمله ور شد که با اصابت یک تیر به دست متهم این شرور دستگیر و بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: در بازرسی از خودرو متهم تعداد ۵ گالن ۲۰ لیتری آغشته به مشروبات دست ساز کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم بصورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شد، خاطرنشان کرد: شرور دسگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس عنوان کرد: امنیت و آرامش عمومی و مردمی خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با افرادی که به هردلیل قصد هنجارشکنی داشته باشند و موجب سلب آرامش مردم شوند با نهایت جدیت واقتدار و برابر قانون با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی برخورد می کند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر