زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل قدرت نمایی در اینستاگرام دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اوباش منطقه کمالشهر که با قدرت نمایی در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، خبر داد.
04 اسفند 1400
شناسه : 84602
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84602
425+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اوباش منطقه کمالشهر که با قدرت نمایی در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اوباش منطقه کمالشهر که با قدرت نمایی در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان و همچنین قدرت نمایی با سلاح سرد در فضای مجازی توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه کمالشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در حاشیه شهر کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف چند سلاح سرد از مخفیگاه متهم، اظهار کرد: متهم در بازجویی های ماموران، به جرم خود مبنی بر شرارت و سلب آسایش اهالی منطقه و قدرت نمایی و اوباشی گری در فضای مجازی اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان این که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم به هیج وجه پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر