زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی مینی بوس مسافربری در خیابان فدائیان اسلام

مینی بوس مسافربری در حین حرکت دچار آتش سوزی شد که با هوشیاری راننده و حضور به موقع آتش نشانان این حادثه بدون تلفات به پایان رسید.
02 اسفند 1400
شناسه : 84526
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84526
239+
بالا
مینی بوس مسافربری در حین حرکت دچار آتش سوزی شد که با هوشیاری راننده و حضور به موقع آتش نشانان این حادثه بدون تلفات به پایان رسید.

حادثه 24 -  مینی بوس مسافربری در حین حرکت دچار آتش سوزی شد که با هوشیاری راننده و حضور به موقع آتش نشانان این حادثه بدون تلفات به پایان رسید.

در ساعت 08:45 دقیقه صبح امروز راننده مینی بوس مسافربری با مشاهده دود و آتشی که از داخل محفظه موتور خودرو بیرون می زد، سراسیمه در حاشیه خیابان، مینی بوس را متوقف کرد و به سرعت طی تماس با سامانه 125 از آتش نشانی تهران تقاضای کمک فوری کرد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ پس از دریافت اطلاعات به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 83 و 13 را به محل حادثه واقع در شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، ابتدای بلوار ابریشم اعزام کرد.

جلال گودرزی افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از ابتدای عملیات در محل حادثه حاضر شده بود، دراین خصوص ابراز داشت: یک دستگاه مینی بوس مسافربری که خوشبختانه بدون سرنشین بود، درحین حرکت از قسمت موتورآن دچارآتش سوزی شد و شعله های آتش به سرعت به داخل اتاقک خودرو سرایت کرد.

وی ادامه داد: راننده مینی بوس با هوشیاری کامل، پس از مشاهده دود و شعله خونسردی خود را حفظ کرده و ضمن توقف در حاشیه خیابان، به سرعت از مینی بوس خارج شد.

گودرزی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از دو رشته لوله آبده، عملیات خود را آغاز کرده و توانستند مانع از گسترش بیشتر آتش سوزی و خسارت مالی شوند.

این افسر آماده آتش نشانی افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی کامل و تحویل خودرو به عوامل نیروی انتظامی، موارد ایمنی لازم را به مالک خودرو ارائه کردند.

وی درخاتمه اعلام کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناس منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر