زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از ۹۰ فقره موبایل‌قاپی در پایتخت

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند چهار نفره موبایل‌قاپی در جنوب تهران خبر داد.
01 اسفند 1400
شناسه : 84475
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84475
342+
بالا
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند چهار نفره موبایل‌قاپی در جنوب تهران خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند چهار نفره موبایل‌قاپی در جنوب تهران خبر داد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 4 نفره موبایل قاپان جنوب تهران خبر داد که از راننده و سرنشینان خودروها سرقت می کردند.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در جنوب تهران و شکایت های مالباختگان به پلیس، پرونده ای برای این منظور تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سارقان 4 نفر هستند که صورت های خود را پوشانده و با 2 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با پرسه زنی در خیابان ها، موبایل راننده و سرنشینان خودروها را که در حال استفاده از آن بودند، از دستشان قاپ زده و به سرعت متواری می شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پس از جستجو هویت و مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و 2 دستگاه موتورسیکلتی که متهمان با آن سرقت ها را انجام می دادند کشف کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 3 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد ادامه داد: در این رابطه 2 مالخر شناسایی و یکی از مالخران در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ موسوی فر با اشاره به اینکه دستگیری مالخر متواری که به خارج از کشور گریخته است در دستور کار قرار دارد افزود: مهتمان به 90 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر معترف و تاکنون 80 تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

لازم به ذکر است تحقیقات تکمیلی پلیس کماکان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر