زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی عامل آزار و اذیت زنان برای پلیس در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که برای نوامیس مردم در شیراز، ایجاد مزاحمت و حین عملیات بازداشت نیز با سلاح سرد به ماموران حمله کرده بود، خبر داد.
01 اسفند 1400
شناسه : 84467
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84467
464+
بالا
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که برای نوامیس مردم در شیراز، ایجاد مزاحمت و حین عملیات بازداشت نیز با سلاح سرد به ماموران حمله کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که برای نوامیس مردم در شیراز، ایجاد مزاحمت و حین عملیات بازداشت نیز با سلاح سرد به ماموران حمله کرده بود، خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای نوامیس مردم در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله مأموران گشت کلانتری عباسیه به محل اعزام شدند.

حبیبی گفت: پس از حضور مأموران در صحنه، فرد اراذل و اوباش با مشاهده مأموران با استفاده از یک سلاح سرد (چاقو) به سمت آنان حمله ور شده که در این حین، مأموران انتظامی پس از هشدارهای لازم و رعایت قانون به کارگیری سلاح ، پای این اراذل و اوباش را مورد اصابت گلوله قرار داده و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام و حال عمومی وی رضایت بخش می باشد، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در دست بررسی است.

حبیبی با اشاره به اینکه در سوابق این متهم مواردی همچون سرقت به عنف و شرارت دیده می شود، افزود: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم می باشد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی استان فارس با دعوت از کارکنان انتظامی کلانتری عباسیه که در این مأموریت حضور داشتند، به صورت ویژه از شجاعت و درایت آنان در برخورد قاطعانه با این فرد اراذل و اوباش قدردانی کرد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر