زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به شورای نگهبان

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان و بررسی ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را تشریح کرد.
01 اسفند 1400
شناسه : 84444
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84444
915+
بالا
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان و بررسی ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را تشریح کرد.

حادثه 24 -  یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان و بررسی ایرادات شورای نگهبان به این لایحه را تشریح کرد.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص رتبه‌بندی معلمان گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است و انشاالله تایید شورای نگهبان را هم خواهد گرفت.

وی بیان کرد: دولت نیز برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه، اعتبارات لازم را در نظر گرفته است که در صحن مجلس باید به تصویب نهایی برسد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: ایرادات این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد و پس از آن در کمیسیون تخصصی، اشکالات آن رفع می‌شود و برای تایید نهایی به صحن مجلس می آید.

نظری در ادامه بیان کرد: این لایحه یکی از برنامه های کلان کشور بوده و کلیات آن حدود ۱۰ سال پیش به تصویب رسیده است و در مجلس دوره های گذشته، مواردی به آن افزوده شده و در مجالس مختلف عملا چند نوبت اجرایی نشده است و اینک در مجلس یازدهم، در قالب لایحه و از سوی نمایندگان به عنوان یک طرح مطرح شد.

وی بیان کرد: دولت نیز برای اجرای این لایحه برنامه هایی را ارایه کرده است تا این لایحه به آن نتیجه مطلوبی که باید، برسد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر