زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی پسرنوجوان به خاطر بازی رایانه ای

روز گذشته خبری درباره خودکشی یک نوجوان ۱۴ ساله در بمبئی هند منتشر شده که به نظر می رسد در نتیجه اعتیاد به بازی های رایانه ای روی داده است.
30 بهمن 1400
شناسه : 84413
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84413
411+
بالا
روز گذشته خبری درباره خودکشی یک نوجوان ۱۴ ساله در بمبئی هند منتشر شده که به نظر می رسد در نتیجه اعتیاد به بازی های رایانه ای روی داده است.

حادثه 24 -  روز گذشته خبری درباره خودکشی یک نوجوان ۱۴ ساله در بمبئی هند منتشر شده که به نظر می رسد در نتیجه اعتیاد به بازی های رایانه ای روی داده است.

به نقل از گیزموچاینا، طی سال های اخیر مواردی از مرگ های مرتبط با اعتیاد به بازی های آنلاین خبرساز شده اند.

طبق گزارش های موجود این نوجوان به بازی رایانه ای «Garena Free Fire» معتاد بوده که اخیراً در هند ممنوع شده است. پلیس محلی هم اکنون مشغول تحقیقاتی درباره بازی است که به خودکشی پسر نوجوان منجر شده است.

به گفته پلیس پدر این پسر روز یک شنبه هفته گذشته تماسی از پسرش دریافت می کند اما او در آن لحظه قادر به پاسخگویی نبود. هنگامیکه چند دقیقه بعد او با پسرش تماس گرفت، پاسخی دریافت نکرد.

والدین هنگام بازگشت به خانه متوجه شدند در اتاق پسرشان قفل است. آنها پس از بازکردن قفل متوجه جسد بی جان وی شدند.

به گفته مقامات پلیس تحقیقات اولیه نشان می دهد این نوجوان به بازی آنلاین «فری فایر» معتاد بوده اما هنوز مشخص نیست چه چیزی به خودکشی وی منجر شده است.

البته به گفته والدین و معلمان مدرسه، هیچ نشانه ای از اعتیاد به بازی رایانه ای در او مشاهده نشده است.

طبق گزارش پلیس بازی رایانه ای که نوجوان به آن معتاد بوده، به طور گروهی انجام می شده است. بنابراین آنها سعی دارند دوستان نوجوان و هم بازی های او در این بازی رایانه ای را شناسایی کنند تا مشخص شود آیا رویدادی هنگام بازی به خودکشی وی منجر شده است یا خیر.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر