زمان مطالعه: 1 دقیقه

پنچر کردن چرخ های آمبولانس توسط همسایه عصبانی

یک شهروند در شهر شیراز، اقدام به پنچر کردن چرخ های آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کرد.
30 بهمن 1400
شناسه : 84404
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84404
437+
بالا
یک شهروند در شهر شیراز، اقدام به پنچر کردن چرخ های آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کرد.

حادثه 24 -یک شهروند در شهر شیراز، اقدام به پنچر کردن چرخ های آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کرد.

دکتر محمدجواد مرادیان در تشریح این حادثه گفت: اخیراً، گزارش تنگی نفس خانمی ۴۸ ساله در خیابان ۲۰ متری امام خمینی (ره) در مرکز پیام اورژانس فارس ثبت شد و بلافاصله نزدیک ترین تیم امدادی اورژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس فارس در ادامه افزود: بدلیل وخامت حال بیمار تیم امدادی به محض رسیدن به محل آمبولانس را پارک کرده و سریعاً بر بالین بیمار حاضر شدند.

دکتر مرادیان همچنین گفت: پس از اقدامات درمانی تیم امدادی اورژانس مشکل تنفسی بیمار برطرف شد.

رئیس اورژانس فارس افزود: پس از خاتمه این مأموریت حادثه‌ای با فوریت بالا در همان محدوده گزارش شد و مأموریت به آمبولانس محول شد ولی پس از بیرون آمدن از ساختمان متوجه شدند چرخ‌های آمبولانس توسط همسایه عصبانی پنچر شده است و مأموریت به آمبولانسی دیگر از مسیری دورتر محول شد.

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به فرسوده بودن بخشی ناوگان عملیاتی اورژانس، گفت: ناوگان عملیاتی اورژانس فرسوده است و این دسته اقدامات باعث اختلال شدید در خدمت ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ می‌شود و هر اقدامی که باعث بوجود آمدن اختلالی در امر خدمت رسانی به مردم شود قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیس اورژانس فارس در پایان گفت: پس از حضور عوامل پلیس در محل فرد خاطی شناسایی و به کلانتری برای ادامه روند قانونی منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر