زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان پیچ های چراغ های بزرگراه آزادگان به دام افتادند/ سرقت برای تامین هزینه مواد

در پی سقوط تعدادی از چراغ برق های بزرگ راه آزادگان سریعا بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این حادثه در پی باز شدن پیچ های چراغ های برق توسط فرد یا افرادی انجام شده است.
29 بهمن 1400
شناسه : 84379
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84379
362+
بالا
در پی سقوط  تعدادی از چراغ برق های بزرگ راه آزادگان سریعا بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این حادثه در پی باز شدن پیچ های چراغ های برق توسط فرد یا افرادی انجام شده است.

حادثه 24 -  در پی سقوط  تعدادی از چراغ برق های بزرگ راه آزادگان سریعا بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این حادثه در پی باز شدن پیچ های چراغ های برق توسط فرد یا افرادی انجام شده است.

در بررسی های و تحقیقات میدانی صورت گرفته عوامل پلیس پایتخت موفق به دستگیری دو فرد متهم در این زمینه شدند و از آنها پیچهای به سرقت رفته چراغهای برق را کشف کردند.

متهمان که به نوعی از معتادان متجاهر هستند در بازجویی های انجام شده اعلام داشتند که برای تامین هزینه مواد مخدر اقدام به سرقت تجهیزات شهری از جمله نرده های کنار خیابان و پیچ های چراغ برق کرده اند.

گفتنی است در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر