زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط مرگبار کودک ۶ ساله در چاهی عمیق / ۳ روز جدال حیدر با مرگ بی‌نتیجه ماند

تیم‌های امداد و نجات پس از ۳ شبانه‌روز کودک شش ساله افغان را از درون چاه خارج کردند، اما این کودک با وجود مراقبت‌های شدید پزشکی جان باخت.
29 بهمن 1400
شناسه : 84378
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84378
579+
بالا
تیم‌های امداد و نجات پس از ۳ شبانه‌روز کودک شش ساله افغان را از درون چاه خارج کردند، اما این کودک با وجود مراقبت‌های شدید پزشکی جان باخت.

حادثه 24 -  تیم‌های امداد و نجات پس از ۳ شبانه‌روز کودک شش ساله افغان را از درون چاه خارج کردند، اما این کودک با وجود مراقبت‌های شدید پزشکی جان باخت.

صبح امروز تیم‌های امداد و نجات موفق شدند حیدر کودک افغان در استان زابل را از درون چاه خارج کنند.

این کودک صبح روز سه شنبه به داخل چاه سقوط کرد و در ۱۷ متری چاه گیر افتاد. از روز گذشته ملایعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع طالبان و انس حقانی از اعضای ارشد طالبان برای نظارت بر عملیات نجات در محل حضور داشتند. هم اکنون کودک نجات یافته تحت مراقبت جدی پزشکان قرار دارد.

چاهی که کودک افغان در آن سقوط کرده بود ۳۵ متر عمق دارد. در سه شبانه‌روز گذشته، آب، غذا و اکسیژن مورد نیاز برای این کودک تامین شده بود که این اقدام سبب شده بود او زنده بماند.

رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان برای زابل گفته بود یک تونل برای نجات حیدر از درون چاه حفر شد که در مسیر تیم‌های امداد و نجات با سنگ مواجه شدند که این موضوع عملیات نجات را با کندی مواجه کرد.

با همه این تلاش‌ها ساعاتی پیش خبر رسید که این کودک پس از خارج شدن از چاه تحت مراقبت شدید پزشکی قرار گرفت، اما جان باخت.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر