زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش سوزی هولناک تانکر حمل قیر در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه‌ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.
29 بهمن 1400
شناسه : 84374
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84374
361+
بالا
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه‌ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه‌ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.

محمدهادی قانع جمعه ۲۹ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: وقتی کارگران متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت ۴:۰۹ دقیقه بامداد امروز، به جاده سیاخ دارنگون اعزام شدند.

او افزود: براساس اظهارات شاهدان این حادثه، روشن مانده بیش از حد المنت موجود در مخزن تانکر حمل قیر، باعث آتش سوزی و  شعله وری این تانکر شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل، پس از برقراری ایمنی و خارج کردن کارگران از محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

قانع ادامه داد: با توجه به شعله‌های سرکش آتش نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و با سرعت عمل خود در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی این تانکر را در اختیار خود درآوردند و از سرایت آتش به دیگر نقاط کارخانه جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: تیم اطفایی بعد از ایمنی کامل محل، با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو به عملیات خود پایان دادند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر