زمان مطالعه: 3 دقیقه

رامین رضاییان دلیل پرسپولیسی شدنش را افشا کرد

هواداران پرسپولیس از تغییرات رخ‌داده در دفاع راست این تیم راضی‌اند. البته هنوز رامین رضاییان در ترکیب سرخ‌ها به میدان نرفته اما کارت بازی‌اش برای مسابقه روز جمعه با آلومینیوم صادر شده است.
28 بهمن 1400
شناسه : 84368
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84368
476+
بالا
هواداران پرسپولیس از تغییرات رخ‌داده در دفاع راست این تیم راضی‌اند. البته هنوز رامین رضاییان در ترکیب سرخ‌ها به میدان نرفته اما کارت بازی‌اش برای مسابقه روز جمعه با آلومینیوم صادر شده است.

حادثه 24 -  هواداران پرسپولیس از تغییرات رخ‌داده در دفاع راست این تیم راضی‌اند. البته هنوز رامین رضاییان در ترکیب سرخ‌ها به میدان نرفته اما کارت بازی‌اش برای مسابقه روز جمعه با آلومینیوم صادر شده است.

مهدی شیری نیست و رضاییان محبوب برگشته، این برای هواداران هیجان‌انگیز است. 5سال از زمانی که او پرسپولیس و لیگ ایران را ترک کرده می‌گذرد. رضاییان که تحت قرارداد الدوحیل بود، می‌توانست با قراردادی بهتر به فولاد برود یا به لیگ چین بپیوندد. پیراهن شماره27جدید قرمزها در پایان فصل آزاد می‌شود و باید برای پس از آن مقطع با پرسپولیس به توافق برسد. او حدود 40روز پیش استارت جدایی‌اش از باشگاه قطری را زده بود که در همین مدت پرسپولیس نامه زد و رسما او را خواست.

برخی شایعه‌ها حاکی از آن بود که رضاییان برای حضورش در پرسپولیس متضرر شده است و درباره میزان این ضرر صحبت از 250هزار تا 700هزار دلار می‌شد. اما پیگیری‌های ما نشان داد که این مبلغ در این اندازه‌ها نیست. بخشی از مبلغ مورد نظر الدوحیل برای رضایتنامه را خود این بازیکن و بخشی را باشگاه پرسپولیس به‌عهده گرفتند و در واقع رضاییان از بخشی از مطالبات خود چشم‌پوشی کرده است. جالب است بدانید رامین برای حضور در الشحانیه مدیر برنامه داشت و برای حضور در الدوحیل و السیلیه هیچ مدیربرنامه‌ای نداشت اما برای حضور در پرسپولیس دوباره مدیربرنامه استخدام کرد. توافقی که در آخرین ساعت نقل و انتقالات کشورمان قطعی شد و چه بسا اگر یک ساعت دیرتر درخواست ITC برای رضاییان به باشگاه قطری ارسال می‌شد دیگر رامین بازیکن آزاد محسوب می‌شد و اگر تیمی خواهان او بود فقط به‌عنوان بازیکن آزاد امکان‌پذیر بود. توافقی که درنهایت به سود تمامی طرفین شد. هم الدوحیل، هم السیلیه، هم خود رامین رضاییان و هم پرسپولیس.

رامین رضاییان در سال جام جهانی دوست دارد با حضور در پرسپولیس و درخشش در این تیم دوباره به تیم ملی برگردد. او تأکید کرده به‌خاطر هدف‌هایی که برای حضور در پرسپولیس دارد از پول‌های هنگفت گذشت کرده است. رامین بعد از حضور در پرسپولیس از علاقه بیش از حدش به این تیم فراوان صحبت کرده است. او بارها در جمع دوستانش گفته: «دلیل برگشتنم به پرسپولیس واقعا عشق هواداران بوده و از صمیم قلب می‌خواهم به این تیم در راه رسیدن به قهرمانی کمک کنم. امیدوارم بهترین بازی‌های عمرم را برای این تیم انجام دهم تا درنهایت آخر فصل به‌عنوان قهرمانی برسیم».

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر