زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات تازه از حادثه ریزش ساختمانی در رباط کریم/ 9 کشته و 9 مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از از ریزش ساختمان در رباط کریم خبر داد و جزئیات حادثه را تشریح کرد.
28 بهمن 1400
شناسه : 84349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84349
427+
بالا
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از از ریزش ساختمان در رباط کریم خبر داد و جزئیات حادثه را تشریح کرد.

حادثه 24 -  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از از ریزش ساختمان در رباط کریم خبر داد و جزئیات حادثه را تشریح کرد.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در ساعت ۲۰:۱۰ دیشب گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از سوی عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، تعداد زیادی از افراد در زیر آوارها قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش‌نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی، موفق شدند ۸ نفر از افراد زیر آوار را نجات دهند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای امر متأسفانه ۳ نفر فوت شدند و عملیات نجات برای رهاسازی دیگر نفرات احتمالی ادامه داشت و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ‌های زنده‌یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات بودند.

به گفته فتحی، در این عملیات ۲۶ نفر نیروی عملیاتی هلال احمر اعم از پرسنل و داوطلب حضور دارند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران با اشاره به این‌که عملیات نجات و جستجو تا صبح امروز ادامه داشت، گفت: عملیات آواربرداری در حادثه ریزش ساختمان در رباط کریم به پایان رسیده است و در پی این حادثه ۹ نفر کشته و ۹ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ امدادگر در این حادثه حضور داشتند، ادامه داد: در ساعت ۷:۳۰ صبح امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ پس از بیرون کشیدن پیکر یک مرد از زیر آوار، عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در رباط کریم به پایان رسید.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر