زمان مطالعه: 1 دقیقه

تجاوز وحشیانه مدیر مدرسه به ۱۳ دانش آموز دختر

دادگاهی در اندونزی امروز(سه شنبه) یک مدیر مدرسه را به جرم تجاوز به سیزده دانش آموز دختر در طول پنج سال گذشته به حبس ابد محکوم کرد.
26 بهمن 1400
شناسه : 84294
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84294
988+
بالا
دادگاهی در اندونزی امروز(سه شنبه) یک مدیر مدرسه را به جرم تجاوز به سیزده دانش آموز دختر در طول پنج سال گذشته به حبس ابد محکوم کرد.

حادثه 24 -دادگاهی در اندونزی امروز(سه شنبه) یک مدیر مدرسه را به جرم تجاوز به سیزده دانش آموز دختر در طول پنج سال گذشته به حبس ابد محکوم کرد.

به نقل از العربی الجدید، «هیری ویراوان» مدیر مدرسه دخترانه شهر باندونگ در استان جاوای غربی به گناه خود اعتراف کرد و از قربانیان و خانواده های آنها در طول محاکمه عذرخواهی کرد.

ویراوان به تجاوز به دست کم سیزده دانش آموز یازده تا چهارده سال در طول سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در داخل مدرسه یا هتل ها و آپارتمانهای استیجاری متهم شده است.

در فهرست اتهامات این معلم آمده است که نه نفر از قربانیان براثر تجاور باردار و بچه دار شده اند.

این پرونده خشم محافل مختلف اندونزی را به همراه داشته است.

مقامات اندونزیایی می گویند که بیشتر قربانیان از ترس یادآوری این تجربه هولناک، تجاوز را گزارش نکردند.

پس از آنکه والدین یکی از قربانیان به پلیس گزارش کردند که دخترشان به تازگی فرزندی به دنیا آورده، پلیس جاوای غربی تحقیق در این پرونده را آغاز و ماه مه گذشته ویراوان را بازداشت کرد.

این پرونده تا نوامبر سال گذشته و تا زمان آغاز محاکمه این فرد افشا نشد و پلیس اعلام کرد که به خاطر جلوگیری از وارد آمدن لطمه روانی و اجتماعی به قربانیان، پرونده را کتمان کرده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر