زمان مطالعه: 1 دقیقه

تالار جهان نمای رهنان طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق تالار جهان نمای رهنان پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد.
25 بهمن 1400
شناسه : 84282
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84282
256+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق تالار جهان نمای رهنان پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

حادثه 24 -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق تالار جهان نمای رهنان پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران، با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه امروز (دوشنبه_۲۵ بهمن‌ماه) وقوع آتش‌سوزی در محدوده رهنان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه تالار جهان نمای رهنان گرفتار آتش‌ سوزی شد، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد و گفت: در این حادثه تالار جهان نمای رهنان دچار سوختگی و خسارت شدید شد.

به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، کاوه آهنگران در خاتمه با تأکید بر اینکه رعایت اصول و نکات ایمنی می‌تواند ما را از این حوادث دور نگه دارد، گفت: درخواست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از همه شهروندان رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حوادث است.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر