زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت میلیاردی طلا از خانه ها در نیشابور

دو متهم به سرقت ۲۰میلیارد ریال طلا از خانه‌های مسکونی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.
25 بهمن 1400
شناسه : 84276
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84276
290+
بالا
دو متهم به سرقت ۲۰میلیارد ریال طلا از خانه‌های مسکونی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 -دو متهم به سرقت ۲۰میلیارد ریال طلا از خانه‌های مسکونی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت تعدادی از شهرونداندستگیری سارقان ۲ میلیارد تومان طلا از منازل نیشابور مبنی بر سرقت طلا‌های آنان از خانه هایشان در نقاط مختلف شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در بررسی سرقت‌ها مشخص شد متهمان ضمن شناسایی، با اطمینان کامل از خالی بودن خانه‌ها، وارد منازل  میشدند و پس از سرقت طلا‌ها از محل متواری می‌شدند.

وی افزود:تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی دریافتند متهمان از سارقان سابقه دار هستند که با حرکت در مسیر شهرستان‌های مختلف اقدام به سرقت میکنند و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت، متهمان را در یکی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، آنها را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر  و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نیشابور منتقل کردند.فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: ۲متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر سرقت طلا از ۴خانه مسکونی و سرقت دو جفت پلاک در نیشابور، به سرقت در استا‌های خراسان رضوی، شمالی و بوشهر اعتراف کردند که با توجه به تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی دیگر شهرستان ها، تحقیقات از آنان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر