زمان مطالعه: 1 دقیقه

برق گرفتگی جان یک سیمبان را گرفت

منابع کارگری در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، از مرگ و مصدومیت دو «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق بر اثر حادثه کار خبر دادند.
24 بهمن 1400
شناسه : 84221
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84221
494+
بالا
منابع کارگری در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، از مرگ و مصدومیت دو «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق بر اثر حادثه کار خبر دادند.

حادثه 24 -منابع کارگری در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، از مرگ و مصدومیت دو «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق بر اثر حادثه کار خبر دادند.

یک منبع کارگری با اعلام خبر مرگ و مصدومیت دو کارگر سیمبان در روستای «تپه کوله» شهرستان پاوه گفت: دو نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق شهرستان پاوه در استان کرمانشاه به نام «مهدی حسینی» و «عزت الله» حین انجام کار در ارتفاع تیرک برق دچار حادثه برق گرفتگی شدند که متاسفانه یکی از آن‌ها (آقای حسینی) درجا جان خود را از دست داد و کارگر بعدی (عزت الله) با جراحات سوختگی به بیمارستان قس پاوه منتقل شده است.

 فعالان کارگری اداره برق کرمانشاه در تشریح جزئیات این حادثه می‌گویند: مرحوم حسینی و همکارش آقای عزت الله، در روز‌های گذشته به دنبال رفع اتصالی در مسکمن مهر روستای تپه کوله بودند که متاسفانه به دلایل نامعلومی دچار حادثه می‌شوند.

به گفته وی؛ مرحوم حسینی از اهالی جوانرود در منطقه اورامانات واز استادکاران ماهر حوزه برق بوده و سابقه طولانی در صنعت برق دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر