زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس

پرسپولیس در آخرین ساعت نقل و انتقالات بالاخره یک بازیکن جدید دیگر خرید.
24 بهمن 1400
شناسه : 84217
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84217
197+
بالا
پرسپولیس در آخرین ساعت نقل و انتقالات بالاخره یک بازیکن جدید دیگر خرید.

حادثه 24 -پرسپولیس در آخرین ساعت نقل و انتقالات بالاخره یک بازیکن جدید دیگر خرید.

نقل و انتقالات زمستانی ایران در شرایطی ساعت ۲۴ شب گذشته به پایان رسید که پرسپولیس بالاخره با رامین رضاییان، مدافع اسبق همین باشگاه، به توافق رسید. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که پیش از این وکیل رامین رضاییان اعلام کرده بود الدحیل با خروج این بازیکن ایرانی موافقت نمی‌کند.

به هر روی و چند ساعت بعد از آنکه یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی از این گفت که بعید است پرسپولیس بازیکن جدیدی بخرد، قرارداد رامین رضاییان توسط نماینده اش در ایران با باشگاه پرسپولیس امضا شد؛ آنهم در شرایطی که خودش هنوز در قطر بود. ابتدا عنوان شد که قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس ۲ سال و نیمه خواهد بود، ولی بعد مشخص شد که قرارداد رامین ۶ ماهه و فقط تا پایان فصل است.

البته پرسپولیسی‌ها بند تمدید خودکاری در قرارداد او گنجانده اند که در صورت رضایت طرفین، قرارداد رامین برای سال دیگر هم اعتبار خواهد داشت. ادعا شده که رامین نیم فصل را رایگان برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و فقط پرسپولیسی‌ها پول فسخ قرارداد را از طریق کارگزار به باشگاه الدحیل پرداخت کرده اند.

به این ترتیب، بعد از احمد گوهری که از صنعت نفت به پرسپولیس آمد تا جای خالی رادوشوویچ را پر کند، رامین رضاییان دومین خرید پرسپولیسی‌ها در نیم فصل است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر